Kategori Arşivleri: Dijital Pazarlama

XML Bayilik Nedir

XML Bayilik Nedir ? Hangi Firmalar XML Bayilik Veriyor ?

XML Bayilik Nedir? 2022 XML Bayilik Veren Firmalar Hangileridir? Yeni teknolojiler geliştikçe ve insanların online satın almaya olan ilgisi arttıkça, e-ticaret dünyası da gelişiyor. Farklı e-ticaret ve online satış teknikleri böylece ortaya çıkmaya ve çoğalmaya başlıyor. Bunlardan biri de XML tabanlı dropshipping modelidir. Çok az parayla piyasaya sürülebilen ve rahatlığı ile tanınan XML dropshipping modeli- [Yazının Devamı…]

Negatif SEO Nedir

Negatif SEO Nedir?

Negatif SEO Nedir? Google’ın geçmişte güncelleme olarak yayınladığı Penguen algoritması özelliği, negatif SEO kullananları memnun edecek bazı detaylara sahiptir. Bu güncelleme, kötü niyetli yazılım uygulamaları web sitesi sahiplerini harekete geçirmek ve rakip firmaları etkilemek için devreye girmiştir. Sitenizi olumsuz SEO saldırılarından koruyabiliyor musunuz, gelen saldırıları görebiliyor musunuz? Bu yazıda, onlar hakkında ve nasıl korunacakları hakkında- [Yazının Devamı…]

Local (Yerel) SEO Nedir (1)

Lokal SEO Nedir?

Lokal SEO Nedir? Yerel SEO, işletmenizi çevrimiçi pazarlamanın en etkili yollarından biridir. Yerel SEO, yerel arama sonuçlarında görünecek bir web sitesinin optimizasyonudur. Bu, sayfa içi optimizasyon süreci ve içerik gibi bölümlerin yerel niyetle birleştirilmesiyle yaratılan çabanın toplamıdır. Yerel SEO, web sitenizin yerel kitlenizle nasıl iyi sıralandığını optimize etmekle ilgilidir. İşletmenizin hedef kitlesinin doğal olarak yaşadığınız- [Yazının Devamı…]

Yapısal Veri (Stuctured Data) Nedir

Yapısal Veri (Stuctured Data) Nedir ?

Yapısal Veri (Stuctured Data) Nedir ? Google Structured Data, sahip olduğunuz veya hazırlayacağınız web sitesini zenginleştirmek için kullanılan bir işaretlemedir.Web deki verilerinizi kolaylıkla botlara tanıtılmasını sağlar. Bu veriler iyi tanımlanmış bir yapıya sahiptir, planlı bir sıra izler ve insanlar veya bilgisayar programları ile kolaylıkla bulunur ve yapılandırılmış veriler bir alanda toplanır. Yapılandırılmış veriler, arama motorlarının- [Yazının Devamı…]

Trendyol Satış Artırma Taktikleri

Trendyol Satış Arttırma Taktikleri

Trendyol Satış Arttırma Taktikleri E-ticaret denilince akla gelen ilk isimlerden biri de Trendyol olarak karşımıza çıkıyor. Trendyol, agresif pazarlama taktikleri sayesinde tüm medyada yıl boyunca insanların dikkatini başarıyla çekiyor. Trendyol’da mağaza açmak basittir, ancak popüler bir marka oluşturmak da bir o kadar zordur. Trendyol’da büyük bir marka oluşturmak için bazı önemli stratejilerin öğrenilmesi sonucunda satış- [Yazının Devamı…]