E-Ticaret Danışmanı
Yakın geçmişin en hızlı gelişen iş modellerinden biri olan e-ticarete katılmak istiyorsanız bir E-ticaret danışmanı ihtiyacınız var. E-ticaret, internet mağazalarının satışlarını teşvik eden ticari bir tekniktir. Bu nedenle, fiziksel bir mağazada çalışma deneyiminiz olsa bile, henüz yoksa, mutlaka bir e-ticaret danışmanlığı hizmetine ihtiyacınız olacaktır.
E-ticaretin basit bir mantığı vardır, ancak bir kez başlayınca bir ton nüans olduğunu anlarsınız. Ürünlerinizi mümkün olan en hızlı ve kolay şekilde müşteriye ulaştırmak amaçtır. Ne yazık ki, e-ticaret web sitelerini korumak göründüğünden daha zordur. Makalenin tamamını okuyarak hangi güvenlik önlemlerini veya yardımı aramanız gerektiğini öğrenebilirsiniz.
e-Ticaret Danışmanlığı Hakkında Detaylı bilgi için tıklayınE-ticaret, bireyler, küçük ve orta ölçekli işletmeler, büyük şirketler, perakende organizasyonları, pazar zincirleri ve pazarlamayla ilgili çok sayıda sektör de dahil olmak üzere herkes tarafından kullanılmaktadır. Yüksek satış oranlarına sahip olmak, rakiplerden sıyrılmaya bağlıdır.
Kuruluşunuzun kadrosunda halihazırda bir e-ticaret uzmanı e-ticaret süreçlerini çok iyi bilen tecrübeli bir çalışan bulunmuyorsa, E-ticaret danışmanlık fiyatları hizmetlerini kiralamak her zaman avantajlıdır. E-ticaret danışmanı, web sitesi için ihtiyacınız olan görevleri gerçekleştirebilir. Bir e-ticaret uzmanı seçerken, sağlam bir dijital pazarlama anlayışına sahip olmak size önemli bir avantaj sağlayacaktır.
E-Ticaret Avantajları
İnsanların e-ticaret sektörüne çekilmesinin en önemli nedenlerinden biri operasyonel maliyetlerdeki düşüş. Yüksek kira ve büyük iş gücü gibi fiziksel bir mağaza işletmekle ilgili masraflardan kurtulursunuz. Günün her saati açık olduğu için müşteriler istedikleri zaman mağazanızı kolayca ziyaret edebilirler. Sadece bulunduğunuz yerden değil, müşteriler her yerden gelebilir. Bunu bir e-ticaret danışmanlığı ile çalışarak halledebilir ve hedeflerinize ulaşabilirsiniz.
Tatiller, açılış ve kapanış saatleri ve diğer değişkenlerin satışlar üzerinde hiçbir etkisi yoktur. Yüz binlerce kişi fiziksel işletmenize aynı anda ulaşabilse de, yalnızca belirli sayıda müşteri ulaşabilir. E-ticaretin hem alıcılar hem de satıcılar için çeşitli faydaları vardır. Herhangi bir yerden rahatlıkla online alışveriş yapabilirler. Bunu yaparak zamandan tasarruf edilir. E-ticaret platformu kullanıcıları ulaşım için daha az para harcıyor. Ürünü farklı açılardan inceleme ve kullanıcı geri bildirimi alma şansı olacaktır. Çok sayıda işletme, istenen ürünü daha az parayla sunar.
E-Ticaret Danışmanlık Başvuru Formu ;
[forminator_form id=”5399″]E-Ticarette Danışmanlık Hizmetleri ve Paketleri
E-ticaret danışmanlığı hizmetlerine ihtiyacınız varsa, sunduğumuz hizmetler mükemmel bir seçimdir. Diğer e-ticaret işletmelerine sunduğumuz hizmetleri kullanarak uzun yıllardır sizlere profesyonel bir hizmet vermekteyiz. Sitenizin kurulduğu andan itibaren sizi asla desteksiz bırakmayacağız. Zor zamanlarda profesyonel bir bakış açısıyla gerçekçi çözümler sunuyoruz. Bir e-ticaret danışmanlığı hizmeti kapsamında, aşağıdaki e-ticaret hizmetleri sunulmaktadır:
E-Ticaret Projelendirme ve Yönetim
Mikro İhracat Yönetimi ve Yurtdışı Satış
SEO (Arama Motoru Optimizasyonu)
Dijital Pazarlama Süreçleri
E-Ticaret Yönetim Danışmanlığı
E-Pazaryeri Yönetimi (Trendyol, Hepsiburada vs..)
Grafik ve Sosyal Medya Tasarımı
E-Ticaret Yönetimi
Site içi filtre oluşturma, rakip analizi, kampanya yönetimi, ürün görsel optimizasyonu, pazar araştırması ve kategori yönetimi sadece birkaç örnektir.
Dijital Pazarlama Hizmeti
Yeniden pazarlama, yeniden hedefleme, reklam yönetimi bütçesi, Facebook reklamları, Google reklamları, TikTok reklamları, Youtube reklamları, Merchant Center, SMS pazarlaması, posta yoluyla pazarlama ve Instagram reklamları örnek gösterilebilir.
SEO
Blog yazmak; arama motorlarını yönetmek, başlıkları düzenleme; site hızını artırmak; anahtar kelime araştırması yapmak; site haritalarını yönetmek; ve robots.txt dosyasını düzenlemek örnek gösterilebilir.
Görsel Tasarım Hizmetleri
Reklam Görsel Tasarımı; Afiş Tasarımı; Kampanya Tasarımları; Slider Tasarımı; Popup tasarımı örnek olarak gösterilebilir.
Pazaryeri Yönetimi Hizmeti
Hepsiburada, Trendyol, PttAvm, , Aylık raporlama, N11 ve Amazon sadece birkaç örnek.
Bir E-Ticaret Uzmanından Hizmet Almak
E-ticaret için sağlam bir fikir gereklidir. Başlamadan önce ne satacağınıza karar vermelisiniz. Pazar araştırması yaparak rakiplerinizden daha başarılı satış stratejileri geliştirebilirsiniz. Eşyaları pazarlamanın iki yolu vardır. İster kendi dükkânınızda, ister diğer pazarlar ile birlikte çalışmalısınız. Müşterileri mutlu etmek için burada stok yönetimi konularına çok çaba sarf etmelisiniz.
“Sermayesiz e-ticaret modeli” olarak da adlandırılan ikinci taktik, son zamanlarda oldukça ilgi gördü. Bu nedenle depo için ayrılan giderlere gerek yoktur. Bir sonraki adım, mağazanız için bir isim seçmektir.
Hem ayırt edici hem de telaffuzu kolay bir isim seçmelisiniz. Kullanıcıları web sitenize çekmek için sosyal medya profilleri oluşturabilirsiniz. Web sitesinde bir şeyler satmak eğlenceli olsa bile, güçlü bir iş planı geliştirmeniz gerekir. Aksi takdirde hatalar ortaya çıkabilir.
E-ticaret iş modeli mağazanız genişledikçe büyük işletmelerle rekabet edebilirsiniz. Malların rekabetçi fiyatlandırılması ve tanıtımı, müşterileri diğer işletmelerden uzaklaştırmak için iyi çalışır. Geleneksel bir mağaza yalnızca belirli sayıda ürünü sığdırabilirken, bir internet mağazası binlerce ürün satabilir. Bir işi hızlı bir şekilde başlatmak için önceden hazırlanmış E-ticaret paketleri mevcuttur.
E-Ticaret Danışmanı ile Online Mağaza Kurma
E-ticaretin ne olduğunu ve ne olmadığını tam olarak kavradıktan sonra bir web sitesi oluşturabilirsiniz. E-ticaret nasıl yapılır konusunda araştırma yaptığınızda e-ticaret sitesi kurma hakkında derinlemesine bilgi edinebilirsiniz. Çevrimiçi ticarete katılarak, dünyanın her yerinden müşterileri bulabilirsiniz. Mağazanıza dünya çapındaki müşteriler erişebilir. Şu anda, bir internet mağazasına sahip olmak gerçekten faydalıdır. Online ticaretin son derece rekabetçi dünyasında rekabet etmek istiyorsanız iyi bir siteye ihtiyacınız var.
Öncelikle kullanacağınız altyapıya karar vermelisiniz. Ardından site kurulum aşamasına geçilebilir. Fakat bilmelisiniz ki bir e-ticaret şirketi temeli olmadan Sanal POS ve faturalandırma işlemleri yapamazsınız. Ne yapacağınızı bilmiyorsanız veya gerekli anlayışa sahip değilseniz, bir e-ticaret danışmanı tutabilirsiniz. Bu yaklaşım, ihtiyacınız olan web satıcısını bulmanızı kolaylaştırır.
Web sitenizde güvenli ödeme seçenekleri sunarsanız, ziyaretçiler etkilenecektir. Birkaç bileşeni entegre ederek e-ticaret sitenize gelen ziyaretçilerin iyi vakit geçirmesini sağlayabilirsiniz. Yavaş yüklenen bir web sitesi herkesi memnun etmediği için site performansı da önemlidir. Bunu başarmak için yöntemlerde e-ticaret SEO danışmanlığı kullanılmaktadır. Web sitenizin aynı anda çok sayıda kullanıcı girdiğinde başa çıkabilmesi gerektiğini göz önünde bulundurarak. Önceden hazırlanmış E-ticaret sistemleri bu özelliklerin tamamına sahiptir.
Bir E-Ticaret Danışmanı Tutmanın Avantajları Nelerdir?
E-ticaret danışmanlığı, bir e-ticaret danışmanının web sitelerinin geliştirilmesine yardımcı olduğu süreçtir. Web siteniz profesyonel açıdan önemli ölçüde gelişecektir. Çevrimiçi mağazanız hazırsa ancak bir sonraki adımda ne yapacağınızdan emin değilseniz bir e-ticaret uzmanıyla görüşebilirsiniz. Uzman, çevrimiçi iş yapma deneyimine sahiptir.
E-ticaret konusundaki önceki eğitimi ve uzmanlığı nedeniyle size mümkün olan en iyi şekilde yardımcı olacaktır. Bugün arama motorunda öne çıkmak için muazzam bir rekabet var. Düzenli güncellemeleri takip eden ve e-ticaret SEO danışmanlık hizmetleri için para ayıran firmalar, arama motoru sıralamalarında iyi performans göstereceklerdir. E-ticaret danışmanlığı hizmeti aldığınız e-ticaret uzmanı bu konularda size yardımcı olmalıdır.
SEO danışmanlık hizmetleri sunarak, web sitenizi arama motorları için geliştirmenize yardımcı olur. İhtiyacınız olan herhangi bir ek hizmet için sürekli olarak çalışır. Güvenilir firmalarla iş birliği yapmanızı sağlar. Ödeme ve gönderim işlemleriniz, dijital pazarlama ve SEO hizmetleriniz tamamen profesyonel kontrolündedir. Web sitenizin her bileşeni gözden geçirilerek değiştirilir. Ürün, başlık, açıklama ve fotoğraf yükleme gibi ayrıntılar tamamlandıktan sonra ürünleriniz müşteriyle buluşabilir.
İhtiyaçlarınızı karşılamak için bir e-ticaret uzmanı tutarsanız, e-ticaretin nasıl yürütüldüğü konusunda endişelenmenize gerek kalmaz. Web siteniz E-Ticaret Uzmanı tarafından geliştirilirken, müşterilerin kullanışlı alışveriş alternatifleri olur. Bu, olumlu müşteri geri bildirimi almanızı sağlar. Herkes memnun kalan tüketicilerin trafiği artıracağının farkındadır.
Hizmetlerimi Nasıl Sunuyoruz?
Ürünleri Takip Etme ve Daha Fazla Ekleme
E-ticaret uzmanı, istediğiniz ürünleri e-ticaret sitelerinize uygun şekilde ekler. Anahtar kelimeler, model detayları ve marka isimleri ürün başlığında yer almaktadır. SEO standartlarına uygun açıklamalar sunarak, web sitenizin ürünleri arama motorları için maksimize edilir. En çok satan ürünlere bakar ve iyi satmayanları öne çıkarmaya çalışır.
Kategorileri Yönetme ve Kategori Hiyerarşileri Oluşturma
Bir e-ticaret danışmanının işi, e-ticaret web sitelerinizi sınıflandırmak ve yönetmektir. Müşterilerin istedikleri ürünleri bulma olasılıkları kategorilerden daha fazladır. Satışları doğrudan etkilediği için bu adım tamamlanmalıdır. Kategori açıklamalarında ve ürün açıklamalarında anahtar kelimeler kullanılmalıdır.
Ürün Teslimi ve Takibi
Ürünleriniz girdiğiniz veya girmek istediğiniz pazarlara e-ticaret danışmanı olarak gönderilir ve orada izlenir.
Pazar Araştırması ve Rekabet Analizi
Bir e-ticaret danışmanı olarak, e-ticaret sitesini etkin bir şekilde yönlendirmek için kapsamlı bir pazar araştırması yapılır. Rekabeti inceleyerek ve analiz ederek başarılı stratejiler geliştirilir ve sizi rakiplerin yaptığı hatalardan koruruz.
Sitenin Banner Görselleri
Bir e-ticaret sitesinin en önemli unsurlarından biri görsellerdir. Ürünlerin satışını teşvik etmek için yüksek kaliteli görseller kullanılır. Ziyaretçiler önce web sitenizin fotoğraflarını fark edecek. Web sitenizi aktif tutmak için çeşitli kaydırıcı ve banner stilleri yapılır.
Toplu Posta Hizmeti ve SMS
En son e-ticaret yasası, bireylerle telefon, SMS veya e-posta yoluyla spam içeren iletişim kurmayı yasa dışı kılıyor. Ancak daha önce sizden alışveriş yapmış kayıtlı veritabanı müşterileri yetki vermişse toplu mail gönderimi yapılabilir. Müşterilerin e-postalardaki bağlantıya tıklayarak ürünleri görüntülemeleri teşvik edilir.
Web Sitesi Müşteri İzleme Optimizasyonu
Müşteriler, hangi ürünlerin daha uzun göründüğünü ve en çok ürünü ne zaman satın aldıklarını araştırır. Sosyal medya ve reklam faaliyetlerinin satışlar üzerinde etkisi olduğu açıktır. Sonuçlara tepki olarak yeni yöntemler geliştirilir.
Çok Kanallı Satışlar
Sürekli büyüyen elektronik ticaret verilerinin bir kısmını yakalamak için uygun planlama ve taktikleri uygulamak çok önemlidir. Ancak, hedef demografinizle etkileşime geçmek istiyorsanız, web sitenizi tanıtmanız, ziyaretçiler çekmeniz ve çevrimiçi pazarlarda oradaki şeyleri vurgulamanız gerekir. Bu işlemleri gerçekleştirirken stok ve fiyat bilgilerini doğru bir şekilde güncellemelisiniz. Aranan her platformda ürünlerinize erişilebilir olmalıdır.
Kusursuz Çalışma
Başarılı bir e-ticaret altyapısı oluştururken Google SEO çok önemlidir. Toplu ürün güncellemeleri ve tedarikçi entegrasyonları hızlı, dinamik ve hatasız. İdeal bir sistemin oluşturulması en önemli konudur. Ürünlerinizi gönderip sitenizi yayınladıktan sonra altyapıyı değiştirmek Google sıralamalarınız için zorlu ve tehlikeli olabilir. Bu nedenle, mümkün olan en iyi kararı hemen vermeniz ve projeniz için ideal altyapıyı seçmeniz çok önemlidir.
Sanal Pazarlarla Senkronize Çoklu Satış
Güçlü marka bilinirliğine sahip çevrimiçi pazaryerlerinde açmayı planladığınız ve Türk İnternet alışverişçileri arasında popüler olan mağazaların önemi yadsınamaz. Tüketicilerin güvenilirlik ve nakliye yöntemleri ile ilgili sorularına cevap alabilecekleri bu web sitelerinde ürünlerinizi sunarak binlerce potansiyel alıcıya daha kolay ve uygun fiyata ulaşabilirsiniz.
E-Ticaret Danışmanlığı Ücretleri
İhtiyaç duyduğunuz hizmet türü ve etkileşimin süresi, e-ticaret danışmanlığının maliyetini etkileyecektir. Bir e-ticaret sitesi kurmanın ilk maliyeti yüksek olsa da, mevcut bir siteyi geliştirmek daha ucuz olacaktır. Çalışacağınız e-ticaret danışmanının alanında uzman olması mağazanızın da başarılı olmasını sağlar. İnternet üzerinden ithalat yapacağınız için e-ticaret danışmanlığı hizmetiniz ekstra ücrete tabi olacaktır.
E-Ticaret danışmanlık hizmetleri için para ayırırsanız, uzun vadede iyi getiriler elde edersiniz. Sonuçları görmeye başladığınızda, daha fazlası gelmeye devam edecektir. Size her zaman kaliteli hizmetler sunuyoruz. Dilediğiniz zaman bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Pingback: E-Ticaret Danışmanlığı Nedir, E-Ticaret Danışmanı Ne İş Yapar ?
Pingback: E-Ticaret Danışmanlığı Nedir ? E-Ticaret Danışmanı Fiyatları