Kategori Arşivleri: e-Pazaryerleri

FOMO Nedir Pazarlama Stratejileri

FOMO Nedir ve Pazarlamada Nasıl Kullanılır?

FOMO Nedir ve Pazarlamada Nasıl Kullanılır? Türkçe’de “bir şeyleri kaçırma korkusu” anlamına gelen FOMO, pazarlama stratejileriyle birlikte kullanıldığında işletmeler için olumlu sonuçlar verebilecek bir stratejidir. İnternet kullanıcılarının çoğu, pazarlamacılar için sayısız fırsat sunan FOMO’yu deneyimliyor. Bir fırsatı, bir ürünü veya bir kampanyayı kaybetme korkusunu vurgulamak için pazarlama stratejileri kullanarak e-ticaret sitenizde aldığınız geri bildirim miktarını- [Yazının Devamı…]

Gümrük Müşavirliği Ücretleri

Gümrük Müşavirliği Ücretleri

Gümrük Müşavirliği Ücretleri Gümrük Müşavirliği Danışmanlık Ücretleri Ticaret Bakanlığı tarafından hazırlanan Gümrük Müşavirliği ve Yetkilendirilmiş Gümrük Müşavirliği Ücretlerini Aşağıdaki Listede Bulabilirsiniz. Gümrük müşavirleri ithalat – ihracat yapmak isteyen girişimciler için gümrükleme süreçlerini yöneten kişilerdir ve Ticaret bakanlığı tarafından belirlenen Asgrari bir tarife üzerinden hizmet verirler bu fiyatlar Gümrük Müşavirliği şirketlerine ve verdikleri hizmetere göre farklılık- [Yazının Devamı…]

Gümrük Müşavirliği Nedir

Gümrük Müşavirliği Nedir? Ne İş Yapar?

Gümrük Müşavirliği Nedir? Ne İş Yapar? Ülkemizde kanunla tanınan ilk meslek gümrük müşavirliğidir. Mevzuat yetki ve yükümlülüklerini belirler. Çalışanlar, ihracat, ithalat ve uluslararası ticaret ile ilgili tüm alanlarda onlardan danışmanlık hizmeti almalıdır. Dolaylı temsilciler olarak gümrük müşavirleri, işlemlerin yürütülme biçiminden sorumludur. Temsil ettikleri kişiler adına, kendileri tarafından sağlanan bilgilere dayanarak açıklamalar yaparlar. Mahkemede savundukları kişi- [Yazının Devamı…]

E-Ticaret Danışmanlığı Nedir

E-Ticaret Danışmanlığı Nedir, E-Ticaret Danışmanı Ne İş Yapar ?

E-Ticaret Danışmanlığı Nedir? E-ticaret danışmanı arıyorsanız ve e-ticaret danışmanlığı hizmeti almak istiyorsanız bu yazı tam size göre. Son dönemin en hızlı büyüyen iş modellerinden biri olan e-ticarette yer almak isteyenlerin bir E-ticaret danışmanına ihtiyacı var. E-ticaret, online mağaza satışlarını sağlayan bir iş stratejisidir. Bu nedenle, fiziksel mağazada çalışma deneyiminiz olsa bile, halihazırda yoksa şüphesiz bir- [Yazının Devamı…]

Trendyol Satış Artırma Taktikleri

Trendyol Satış Arttırma Taktikleri

Trendyol Satış Arttırma Taktikleri E-ticaret denilince akla gelen ilk isimlerden biri de Trendyol olarak karşımıza çıkıyor. Trendyol, agresif pazarlama taktikleri sayesinde tüm medyada yıl boyunca insanların dikkatini başarıyla çekiyor. Trendyol’da mağaza açmak basittir, ancak popüler bir marka oluşturmak da bir o kadar zordur. Trendyol’da büyük bir marka oluşturmak için bazı önemli stratejilerin öğrenilmesi sonucunda satış- [Yazının Devamı…]