Yurtdışı E-ticaret Danışmanlığı

Yurtdışı E-ticaret Danışmanlığı

Yurtdışı E-ticaret Danışmanlığı

Sön dönemlerin popüler alışveriş stili olan e-ticaret, elektronik bir ağ üzerinden mal alım-satımı yapılan bir hizmettir. Sektör olarak oldukça fazla tercih edilen ve yüksek miktarlarda kazanç sağlayan e-ticaret, markaların ürünlerini geniş kitlelere sunmak için seçmiş olduğu kanallardır. Bu ticaret, işletmeden işletmeye (B2B), işletmeden tüketiciye (B2C), tüketiciden tüketiciye ve tüketiciden işletmeye olarak gerçekleşmektedir.

Amazon, ETSY, Trendyol ve Alibaba gibi e-ticaret platformları oldukça yaygın kullanımları ile e-ticarette ciddi bir büyümeye yol açmıştır. Hacı Mehmet Kaya Danışmanlık olarak sağladığımız e-ticaret hizmetleri ile ürün satışınızı ve marka bilinirliğinizi artırmaya yönelik çalışmalar yapıyoruz.

Yurtdışı E-ticaret Stratejisi 

Mikro İhracat stratejinizi en iyi şekilde oluşturarak tarafınıza sunuyoruz. Profesyonel hizmetleri ile oldukça fazla tercih edilen Hacı Mehmet Kaya Danışmanlık olarak, firma ve işletmelerin yurtdışı e-ticaret alanında büyüme göstermesi için firmalara özel hizmet vermekteyiz. Tamamen ihtiyaçlar kapsamında yapılan bu çalışma ile ürün satışlarınızı artırmayı hedefliyoruz.

Mikro İhracat Danışmanlığı

E-ticaret Teknoloji Altyapısı

E-İhracat, E-ticaret veri analizi, yazılım ve iş geliştirme süreçleri gibi bütün e-ticaret teknoloji gereksinimlerinizi belirleyerek bir proje oluşturuyoruz. Oluşturduğumuz bu projede, detaylı bir analiz çalışması yaparak en verimli şekilde çözüm önerileri sunuyoruz.

Yurtdışı Dijital ve İçerik Pazarlama

Yurtdışı e-ticaret çalışmalarınızı, dijital ve içerik pazarlama alanını sıfırdan düzenleyerek yüksek performanslı bir hizmet sunuyoruz. İhtiyaç duymuş olduğunuz bütün süreçleri en verim alacağınız şekilde yönetiyoruz.

Yurtdışı E-ticaret Danışmanlığı 

Dijital dünyanın popüler hale gelmesiyle birlikte e-ticaret kanallarında da oldukça fazla gelişmeler yaşandı. Yaşanan bu gelişmeler ışığında Amazon, Trendyol ve ETSY gibi birçok büyük e-ticaret pazaryeri kuruldu. Bu pazaryerleri ile online olarak gerçekleştirilen alım-satım işlemleri yaygın olarak tercih edildi. Yurtdışına açılan bu e-ticaret yerleri ile yurtdışı satış işlemleri başladı ve bu satışlardan oldukça yüksek miktarda döviz geliri elde edildi.

E-ticaret pazaryerleri, ürün satışını artırmak ve yurtdışında marka bilinirliğini artırmak için e-ticaret danışmanlık hizmetine ihtiyaç duymaktadır. Alınan bu hizmet ile pazarlama, reklam, içerik gibi birçok farklı alanda çalışmalar yapılır. Tamamen firma veya işletme ihtiyaçları doğrultusunda yapılan bu çalışmalar ile yurtdışında ürün satışlarınızı artırmanız mümkün.

Yurtdışı E-ticaret Hizmetleri 

  • Yurtdışı e-ticaret danışmanlığı
  • Yurtdışı içerik pazarlama
  • Sosyal medya yönetimi
  • Yurtdışı marka stratejisi
  • E-ticaret süreç geliştirme
  • Yurtdışı dijital pazarlama
  • Yurtdışı SEO danışmanlık
  • Yurtdışı pazarlama stratejileri
  • E-ticaret entegrasyonu
  • E-ticaret kullanıcı deneyimi
  • E-ticaret reklam çalışmaları
  • Yurtdışı satış stratejisi

SSK- (Sık Sorulan Sorular)

E-ticaret danışmanlığı nasıl yapılıyor?

Hacı Mehmet Kaya olarak öncelikle işletmenizin ihtiyaçlarını belirleyerek bir planlama yapıyoruz. Daha sonrasında eksikleri tespit ederek, işletme sahibine projeyi sunuyoruz ve bu doğrultuda çalışmalara başlıyoruz.

Proje nasıl ilerliyor?

Projeye başlarken ilk olarak proje aşamalarını belirliyoruz. İhtiyaçlar doğrultusunda bir analiz yaparak, sırayla yapılacak olan işlemleri gerçekleştiriyoruz.

Ücretlendirme neye göre belirleniyor?

E-ticaret alanında çalışmaya başlamadan önce yapılacak olan çalışmaları belirleyerek bir planlama oluşturuyoruz. Sonrasında bu planlama dahilinde en uygun fiyatı siz değerli müşterilerimize sunuyoruz.

Danışmanlık hizmetinde hangi çalışmalar yapılır?

Yurtdışı E-ticaret danışmanlık hizmetinde, pazarlama stratejisi ve kullanıcı deneyimi gibi noktaların göz önünde bulundurularak bir çalışma yapılması gerekir. Bu hizmet kapsamında firma ve işletmelerin yararına olan anlaşmalar düzenlenir ve sözleşmeler yapılır. Hacı Mehmet Kaya olarak vermiş olduğumuz e-ticaret danışmanlık hizmeti ile marka bilinirliğinizi artırabilir, ürün satışlarınızı yükseltebilirsiniz.

Reklam ve Kampanya Çalışmaları Nasıl Yapılır? 

E-ticaret danışmanlık hizmeti ile ürün satışlarının artırılması hedeflenir. Ürün satışlarında artış olması için farklı pazarlama ve reklam çalışmaları yapılır. Bu hizmet ile potansiyel hedef kitle belirlenerek, bu kitleye uygun olarak çalışmalar yapılır. Reklam ve kampanya çalışmaları ile müşteri kitlenizi genişletebilirsiniz.

E-ticaret Danışmanı ile Çalışmanın Avantajları?

E-ticaret çalışmaları yapan firma ve işletmeler için gerekli bir hizmet olan e-ticaret danışmanlık hizmeti ile ürün satışlarınızı artırabilirsiniz. E-ticaret danışmanlık hizmeti ile firma ihtiyaçlarınızı en iyi şekilde belirleyerek, bu ihtiyaçlar doğrultusunda verimli olacak çalışmalar yapmaktayız. İşletmenin bütün çalışmalarını yöneterek, işletme lehine olan sözleşme ve anlaşmaları inceler. E-ticaret danışmanlık hizmeti ile sizlere sunmuş olduğumuz birçok çalışma mevcuttur. Sizde işletmeniz için e-ticaret danışmanlık hizmeti almak istiyorsanız, bizimle iletişime geçerek daha detaylı bilgiye sahip olabilirsiniz.

 

Son Eklenen İçerikler ;

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir