E-İhracat Danışmanlığı

E-İhracat Danışmanlığı

E-İhracat Danışmanlığı

Marka veya işletmelerin, pazarlama, ürün geliştirme, reklam ve diğer çalışmalarını yaparken gerek yerel gerek ise de uluslararası pazarlara göre pazarlama stratejisi oluşturmaktadır. E-ihracat, ürünlerin web site, sosyal medya ve diğer dijital ortamlar üzerinden satışa sunulmasını sağlayan ticaret türüdür. Ürün satışını ve marka bilinirliğini arttırmak amacıyla yapılan çalışmaları da kapsayan e-ihracat danışmanlığı, tamamıyla marka imajını korumak için yapılır.

Son zamanlarda pandeminin de etkisiyle dijitalleşen dünya ile birçok işlem online bir şekilde yapılmaya başlandı. Alışveriş, bu işlemlerin en önemlisi olarak popüler hale geldi. Popülerliğini halen devam ettiren online alışveriş ile birçok farklı pazaryeri kuruldu. Trendyol, Hepsi burada, N11 ve daha birçok farklı online pazaryeri ile alışveriş yapmak kolaylaştı. Gün geçtikçe talebin daha çok arttığı dijital dünyadaki yenilikler ortaya çıkmaya devam ediyor.

E-İhracat Danışmanlığının Avantajları

  • Ürün satışlarını arttırmak
  • Daha geniş pazaryerlerine ulaşmak
  • Marka bilinirliğini arttırmak
  • Daha geniş kitlelere ulaşmak
  • Hedef kitle belirlemek
  • Marka imajını korumak

Ve daha birçok avantaj sunan e-ihracat danışmanlığı ile sizde markanızı daha geniş kitlelere duyurabilirsiniz.

Amazon, ETSY, Ali Express gibi dünyaca ünlü pazaryerlerinde ürün satışı yapmak için ihtiyacınız olan e-ihracat danışmanlığı ile geniş pazaryerlerinde ürünlerinizi satışa çıkarabilirsiniz. Büyük pazaryerlerinde yer almanın ve buna bağlı olarak ürün satışı yapmanın en önemli avantajı, ürün satışının artmasıdır. Ne kadar çok potansiyel müşteriniz olursa, ürün satışlarınız da aynı oranda yüksek olur.

Firmanızın ihtiyaç duyduğu reklam çalışmaları ile hedef kitlenizi belirleyerek, bu doğrultuda çalışmalar yürütebilirsiniz. Web sitenizin Google sıralamalarında üstlerde yer alması, firma bilinirliğinizi arttıran en önemli etkenlerden biridir.

Bu nedenle web site çalışmalarınızda;

  • Rakip analizi
  • Anahtar kelime analizi
  • URL yapısı
  • Meta açıklaması
  • Özgün içerik

Gibi noktalara dikkat ederek, bir çalışma yürütmeniz daha avantajlı olacaktır. Google, özgün ve kaliteli içerik sunan web sitelerin daha üst sıralarda görünmesini sağlar. Bu nedenle firmanız için ihtiyaç duyacağınız içeriklerde özgünlük çok önemlidir.

Doğru anahtar kelime analizi ile potansiyel müşteri kitlenizin, ürünleri doğrudan bulmasına yardımcı olabilirsiniz. Anahtar kelime seçimi yaparken seçeceğiniz anahtar kelimenin ürün ile ilgili olmasına, müşterilerin arama stiline göre belirlenmesine ve SEO kurallarına uygun olmasına dikkat etmeniz gerekir.

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir