Google SEO Hizmeti-seo

Google SEO Hizmeti

Google SEO Hizmeti 

Google optimizasyonu ve Google SEO hizmeti olarak da adlandırılan Google SEO Hizmeti, web sitenizin daha ön plana çıkmasını ve trafiğinizin artmasını sağlayacak bir işlemdir.   Bu işlem ile Web site için gerekli olan bütün işlemler, eksiksiz bir şekilde uygulanır. SEO hizmeti, reklam vermeden yapılan ve tamamen hizmet odaklı olan bir çalışmadır. Sitenizin üst sıralarda yer alması ve trafiğinizin artması için sayfamızda bulunan hizmetleri inceleyebilirsiniz.

SEO hizmetinde, web site için yapılacak olan işlemler az çok bellidir. Arama motoru tarafından tavsiye edilen işlemleri yaparak vermiş olduğumuz SEO hizmetinde, ek olarak içerik düzenlemesi de yapılmaktadır. Yapılacak olan SEO çalışmalarında başarılı olmak için URL yapısı ve kod yapısı arama motoru ile uyumlu olması gerekir.

 

seo hizmeti

 

SEO açısından önemli olan bir diğer etken ise web site Page Rank değeridir. Arama Motoru Optimizasyon (SEO) hizmetini, e-ticaret siteleri, web tasarım çalışmaları ve hazır web siteleri için vermekteyiz. E-ticaret siteleri için önemli olan arama motoru optimizasyonu, genel tasarım ögelerini ve URL yapısını da içerisinde barındırı.

Arama Motoru Optimizasyon sürecine ilişkin bazı aşamalar;

  • W3C geçerlemesi
  • Sayfaya uygun başlık (Title)
  • Robots.txt kullanımı
  • LSI tekniği
  • Meta etiketi kullanımı
  • Özgün içerik
  • Site içi dolaşım
  • Anahtar kelime analizi
  • Site haritası
  • Anahtar kelimeyi kalın ya da italik özellikleriyle ön plana çıkarmak

Google Seo Hizmeti ve Yerel SEO Kullanımı

Google’ın son yıllardaki önceliklerinden biri yerel arama yapmaktır. Arama motoru, belirli bir bölgede çözüm arayan bir kullanıcının geleneksel bir SERP’deki gibi bir bağlantı listesi yerine daha pratik ve nesnel bilgilerle yanıtlar alması gerektiğini yorumlar.

Bu arama türünde Google, kullanıcının bulunduğu veya kullanıcının arama terimlerini yazdığı bölgedeki sonuçlara öncelik veren yerel arama algoritmasını etkinleştirir.

Sonuçlarda, arama motoru genellikle Google My Business bilgilerini doğrudan SERP’lerde sunar, bu nedenle kullanıcının her zaman markanın web sitesine gitmesi gerekmez.

Yani fiziksel adresi olan işletmeler için yerel SEO adı verilen bazı optimizasyon özellikleri vardır. Bu bir optimizasyon stratejisinde birçok şeyi değiştirebilir.

Örneğin yerel anahtar kelimeler, Google SERP’de yerel sonuçları görüntülemek için kullanıcının yerel arama amacını yorumlamaya çalışır.

“Oteller”, “en yakın oteller” veya benzer terimler yazarsanız, Google o alandaki seçenekleri göstermek için arama sırasında kullanıcının konumunu dikkate alır.

Bunun yerine, kullanıcı “Medellin’deki oteller” yazarsa, sonuçlar, bulundukları yerden bağımsız olarak aramada yazdıkları bölgeye odaklanır. Bu, örneğin bir gezi planlarken olabilir.

Bu nedenle, yerel bir Ankara SEO stratejisi için anahtar kelime araştırması, yalnızca şehrinizi değil, tüm bu varyasyonlarla arama amacını dikkate almalıdır.

Google My Business 

Google My Business, yerel SEO‘da bir numaralı sıralama faktörüdür. Yerel arama SERP’inin en üstünde Google, bilgileri doğrudan Google My Business’tan alınan kullanıcı için ilk üç sonucu içeren bir kutu olan Local Pack’i gösterir.

Bu nedenle, işletmenizi Google My Business’a kaydettirmek için gerektiği gibi görünmeye çalışmalısınız. Bu araç, yerel işletmeler için çeşitli kayıt özellikleri de sunar.

Adınızı, adresinizi, telefonunuzu, çalışma saatinizi girebilir, geri bildirim alabilir, kullanıcılara yanıt verebilir, fotoğraf gönderebilir, menünüz hakkında rapor verebilir ve farklı işletme türleri için diğer özel özelliklere katılabilirsiniz.

Yerel pakette görünme şansınızı artırmak için kaydolmak ve kullanıcılarla etkileşim kurmak adına tüm bu çeşitli yollardan yararlanın.

Google, platformda en fazla bilgiyi sağlayan işletmelere, özellikle de en çok incelemeye ve yüksek puana sahip olan işletmelere öncelik verir.

 

Son Eklenen İçerikler ;

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir