Amazon-Dropshipping-hmk

Amazon Dropshipping Nedir ? Nasıl Yapılır ?

Amazon Dropshipping Nedir?

Amazon stoksuz satış, envanter, nakliye ve paketleme veya müşteri hizmetleri ile uğraşmak zorunda kalmadan Amazon’da fiziksel ürünler sattığınız bir e-ticaret iş modelidir.

XML Bayilik Nedir? XML Bayilik Veren Firmalar Hangileridir?

Buna bakmanın en kolay yolu, bir ürünün stoksuz satış iş modeli aracılığıyla işleme sürecinde geçtiği adımları listelemektir:

  • Tedarikçi Ürün A’yı satın alır veya üretir.
  • Tedarikçi, Ürün A’yı deposunda tutar.
  • Satıcı (siz, işletme sahibi), tedarikçiyle stoksuz satış ilişkisi aracılığıyla ortak olur.
  • Satıcı, Ürün A’nın satışı için bir çevrimiçi mağaza oluşturur.
  • Ticaret piyasaları Ürün A.
  • Müşteri, A Ürününü satıcının mağazasından satın alır.
  • Satış hem satıcıya hem de tedarikçiye bildirilir.
  • Tedarikçi, Ürün A’yı seçer, paketler ve doğrudan alıcıya gönderir.

Satıcı (siz, mağaza sahibi) tüm stoksuz satış süreci boyunca öğeyi gerçekten görmez veya dokunmaz. Bu, kendi genel giderlerinizi azaltır ve tüccarların depolama, nakliye ve paketleme gibi unsurlara odaklanmak yerine pazarlamaya, web sitelerini oluşturmaya ve kendiişlerini büyütmeye daha fazla zaman ve para harcamasına olanak tanır.

Amazon’da Dropshipping nasıl yapılır?

Evet, Amazon kendi pazarında stoksuz satış yapılmasına izin verir, ancak bazı kurallara uymanız gerekir:

  • Her zaman resmi bir mal satıcısı olarak hareket edin.
  • Ürünle ilgili ambalaj etiketlerinde, faturalarda ve diğer kâğıtlarda kendinizi satıcı olarak tanımlayın.
  • Sipariş gönderiminden önce tüm üçüncü taraf satıcı bilgilerini (fatura, dış ambalaj, ambalaj etiketleri vb. dâhil) ortadan kaldırın.
  • İade edilen malların kabulü ve işlenmesinden sorumlu olun.
  • Anlaşmanızın tüm şartlarına ve Amazon politikalarına uyun ve stoksuz satış politikalarına uyun.

Amazon Dropshipping Maliyeti Ne Kadardır?

Amazon’da stoksuz satışın maliyeti %10 ila %15 arasında değişir, ancak ürünün türüne çok bağlıdır. Amazon’da stoksuz satış yaparken nispeten düşük bir kâr marjı ile çalışıyorsanız, kârınızın önemli bir kısmını ayırmanız gerekir.

Ayrıca kendiniz için ücretli bir Amazon planı seçmelisiniz. “Bireysel” plan, sattığınız her ürün için 0,99 ABD dolarına mal olurken , “Profesyonel” planın aylık sabit ücreti 39,99 ABD doları, ne kadar ürün satarsanız satarsınız.

Bu sorunun kısa cevabı, yalnızca toplu olarak mal satın aldığınız sıradan bir çevrimiçi iş değil, aynı zamanda birçok çevrimiçi “uzmanın” söylediğinden daha fazlasıdır. Direk nakliye. Mağazanızı kurmak için önceden bir zaman ve para yatırımının yanı sıra onu çalışır durumda tutmanın, reklam vermenin ve muhtemelen yardım için insanları işe almanın devam eden maliyetleri vardır.

En yaygın stoksuz satış maliyetleri şunları içerir

  • Shopify gibi bir e-ticaret platformuna aylık abonelik
  • Alan adı
  • reklamlar
  • Pazarlama Uygulamaları
  • Sanal asistanlar veya web tasarımcıları gibi potansiyel çalışanlar.

Aşağıda, Shopify değişimi aracılığıyla satış için listelenen gerçek, başarılı stoksuz satış web sitelerinden alınan maliyetlerden bazılarını belirtiyoruz.

Yenilikçi oyuncak mağazasından yapılan harcamalar:

  • Shopify: Ayda 29 ABD doları
  • Alan: yılda 14 ABD doları
  • Pazarlama, para birimi dönüştürme, incelemeler ve stoksuz satış için uygulamalar: Ayda 49 ABD doları
  • Çalışanlar (sanal müşteri destek asistanı): Ayda 250 ABD doları.
  • Instagram ve Facebook’ta reklamlar: Ayda 4.000 dolar.

Gördüğünüz gibi, çoğu stoksuz satış girişiminde olduğu gibi, reklamcılık en pahalı kısımdır. Sonuçta, bu şekilde daha fazla müşteri çekiyorsunuz. Ancak, bu işletmenin ortalama gelirinin ayda yaklaşık 40 bin dolar olduğunu unutmayın. Maliyetler ayda yaklaşık 4.329 dolar. Bu, satılan malların maliyetinden önceki 35.000 dolarlık bir marj oranını belirtmektedir.

Shopify Exchange’deki bir yoga pantolonu mağazasından gerçek hayattan başka bir örnek:

  • Shopify: Ayda 29 ABD doları
  • Alan: yılda 16 ABD doları
  • E-posta Pazarlama Uygulamaları ve Daha Fazlası: Ayda 278$.
  • TikTok Reklamları: Ayda 5.350 Dolar
  • Satılan malın maliyeti: 5.000 $.

Bu, toplamda ayda yaklaşık 10,658 dolar. Yine, bu masrafların çoğu devam ediyor ve ilk etapta endişelenmenize gerek yok. Bu iş bir süredir büyüyor ve her ay pazarlama harcamalarını artırıyor. Merak ediyorsanız, bu özel stoksuz satış işi ayda ortalama 15.000 doların biraz üzerinde gelir getiriyor. Böylece aylık gelir 26 bin dolara yaklaşıyor.

Amazon’da Dropshipping ne kadar kârlı?

Amazon’da Dropshipping gerçekten kârlı olabilir. Dropshipping’den elde edilen ortalama kâr %10 ila %30 arasındadır.

Yani, ilk geliriniz yaklaşık %40 ise, ürünü Amazon mağazasında stoksuz satış yoluyla sattıktan sonra nihai geliriniz %25 olacaktır. Amazon Buy Box’ı kazanırsanız bu pay daha yüksek olabilir, ancak bu oldukça rekabetçi bir pazardır ve bir iş planı yazmak için buna güvenilmemelidir.

Amazon Dropshipping’in En İyi Avantajları ve Dezavantajları

Amazon’da Dropshipping’in Faydaları

Amazon’da satış yapmanın faydaları eBay’inkilere çok benzerdir. Başlamak kolaydır, geniş bir kitleye anında erişebilirsiniz ve pazarlama veya SEO konusunda endişelenmenize gerek yoktur. Ayrıca, Amazon size şunları sunabilir:

  • Güvenilir Dropshipping Tedarikçileri: Amazon, çoğunlukla Avrupalı ​​tedarikçilerden toplu olarak mal satın alır. Ürünler, gönderilmeye hazır olana kadar stokta tutulur. İster yeni başlayan bir satıcı olun ister deneyimli bir profesyonel olun, dünyanın her yerindeki alıcılara yüksek hacimde kaliteli ürünler satabilirsiniz.
  • Mallar için depolama maliyeti yoktur: Amazon ayrıca, paketleme, nakliye veya depolamaya ihtiyaç duymadan stoksuz satış ürünlerini kendi öğelerinizle tamamlamanıza olanak tanıyan, Fulfillment by Amazon olarak bilinen kendi depolama ve nakliye merkezlerini de sunar.
  • Mal ararken geniş seçenek: Amazon, 30’dan fazla ürün kategorisi sunar. Aynı zamanda, çeşitli Dropshipping nişlerinden istediğiniz miktarda ürün satabilirsiniz. Dropshipping için doğru tedarikçileri ve ürünleri seçebilirseniz, pazarda daha hızlı başarı elde edin.
  • Ürünler zaten sizin için yapılmıştır: Tedarikçinin, şirketiniz için bir parti toptan mal üretmesi gerektiğinde bekleyecek zamanı yoktur. Dropshipping yoluyla bazı özelleştirmeler mümkün olsa da, genellikle ürünleri zaten stokta olan bir tedarikçiyle ortaklık kuruyorsunuz. Bu nedenle, ürünü siz icat etmiş olsaydınız, stoksuz satış yapmazdınız. İsteğe bağlı baskı hizmeti sağlayıcılarının çok büyük bir istisna olduğunu unutmayın. Printful gibi ortaklarla gömlek, kupa ve kanvas gibi öğeler oluşturabilirsiniz. Ham ürün zaten yaratılmıştır, ancak daha sonra üzerine kendi tasarımınız yazdırılır.
  • Başlangıç ​​ve genel masraflar inanılmaz derecede düşüktür: Dropshipping, yeterli başlangıç ​​sermayesine sahip olmayanlar için bile düşük bir giriş engeline sahiptir. Stoksuz satış maliyetsiz olsa da kısmi miktarda veya düşük bütçe ile de başlanabilir. E-ticaret platformu ve reklamlar için ödeme yapmanız gerektiğinden biraz gergin, ancak küçük miktarlarda para uzun bir yol kat ediyor. Direk nakliye. Ayrıca depoları, nakliye malzemelerini, depo çalışanlarını ve sipariş karşılama lojistiğine giren diğer çeşitli unsurları ortadan kaldırarak tasarruf etmeyi düşünün.
  • Bir stoksuz satış işine nasıl başlayacağınızı öğrenerek hızlı bir şekilde kâr elde edebilirsiniz: E-ticaret platformu ayda yaklaşık 29 dolardan başlar. Diyelim ki ilk ayda reklamlara 100 dolar harcadınız. Bu, başa baş için yalnızca 129$ kâra ihtiyacınız olduğu anlamına gelir. Açıkçası, bu basit bir bakış açısıdır, ancak stoksuz satış maliyetleri o kadar düşüktür ki reklamcılık genellikle en büyük masraftır.
  • Öngörülemeyen satış trendlerinden korunuyorsunuz: Toplu satın almanın ana dezavantajlarından biri, büyük miktarda mal satın almanız ve insanların sizden satın almasını beklemenizdir. Trendlerin değiştiği, mevsimselliğin devreye girdiği ve kendinizi aşırı satın alınmış bulabileceğiniz düşünüldüğünde bu büyük bir risktir. Teslim edilen ürünler talep üzerine teslim edilir, bu da potansiyel olarak işinize mal olabilecek yüksek bir peşin fiyatla kalmayacağınız anlamına gelir. Bunun yerine kademeli olarak satışlarınızı artırırsınız ve artık ürünün raflarda toz toplaması konusunda endişelenmenize gerek kalmaz.
  • Zamanınızın ve paranızın çoğunu pazar araştırması ve satışlarına harcayabilirsiniz: Bir stoksuz satış işi için kaynaklar öncelikle Google, Facebook ve Instagram ve TikTok gibi diğer sosyal medya platformlarında reklam vermeye odaklanır. Tüm sıkı çalışmanız ve yatırımınız buna gidiyor, bu da onu birçok kişinin kullandığı oldukça basit, odaklanmış bir iş modeli haline getiriyor.
  • Hızlı ve güvenilir bir yer: Ürününüzün artık satmadığını mı düşünüyorsunuz? Aynı sektörden (veya tamamen farklı bir üründen) başka bir ürün seçin ve satmaya başlayın. Geri dönüşü biraz zaman ve biraz yatırım gerektirse de, satılması gereken artık envanter için endişelenmeyin.
  • Ürünleri depolamanız veya envanter yönetimi konusunda endişelenmeniz gerekmez: Dropshipping, ürün depolamasını tedarikçiye bırakır. Bu, tüm operasyonun lojistiğini basitleştirerek ve depo hizmetlerinin, envanter yönetim yazılımının ve çalışanların maliyetini azaltarak satıcıya yardımcı olan, stoksuz satışın temel dayanağıdır.
  • Paketleme ve teslimat tedarikçinin inisiyatifindedir: Ürünler sadece tedarikçinin deposunda saklanmaz, aynı zamanda paketlenerek satıcıya gönderilir. Yine, siz (satıcı) artık depo çalışanları için ödeme yapmanız veya bir toplama, paketleme ve nakliye süreci oluşturmanız gerekmez. Ayrıca nakliye için kullanılması gereken malzemelerden de tasarruf edersiniz.
  • Dropshipping işine başlamak ve birkaç dakika içinde bir tedarikçiyle ortak olmak için birçok platform var: Doğrudan tedarikçilerle iletişim kurma ve size mal teslim edip etmeyeceklerini öğrenme fırsatınız var. Bununla birlikte, birkaç e-ticaret platformu ve üçüncü taraf stoksuz satış yazılımı, bir hesap oluşturmanıza ve stoksuz satış için mevcut çok sayıda ürün arasından seçim yapmanıza olanak tanır. Bu, tek bir yerden daha fazla tedarikçiye erişmenizi sağlar ve ürünleriniz e-ticaret platformunuzla senkronize olur.
  • Artık müşterilerinize makul bir sürede teslimat yapan dropshipper’lar bulabilirsiniz: Bir dropship’in hedefine ulaşması haftalar hatta aylar alıyordu. Bunun nedeni, malların büyük çoğunluğunun doğrudan Çin’den gelmesidir.
  • Doğru ürünlerle yine de büyük karlar elde edebilirsiniz: Dropshipping marjları normalden daha düşüktür, ancak bu sadece iyi marjlı ürünler bulmak için iyi bir araştırma yapmanız gerektiği anlamına gelir. Bazı ürünlerin uğraşmaya değmediğini göreceksiniz, ancak düşük fiyatlarla satılan daha birçok seçenek var, ancak o zaman tüketiciler daha yüksek fiyatlar ödemeye istekli oluyor.
  • Stoksuz satışla önemli bakım gerektiren ürünleri yönetmek genellikle daha kolaydır: Büyük, kırılgan veya teknik ürünler özel depolama tesisleri ve nakliye malzemeleri gerektirir. Bu nedenle, bir tedarikçi veya üreticinin bu tür ürünlere tutunması ve malları transfer ederken tüm bunları ikinci bir şirkete (sizin) halletmek yerine sevk etmesi çok mantıklı.

amazon

Amazon’da Dropshipping’in Dezavantajları

  • Satışlarınızla ilgili verilere erişim: Amazon platformunu kullanırken karşılaştığınız risklerden biri, Amazon’un en çok satan ürünlerden genel satışlara kadar tüm satış verilerinizi görebilmesidir. Amazon, bu verileri istatistikleri için kullanmakla suçlanıyor. Bu, Amazon’un en popüler satış stratejilerini bulmasına ve niş içinde aktif olarak yer almasına ve sonunda kendi pazarında faaliyet gösteren diğer satıcıları dışlamasına neden olur.
  • Müşterilerle kısa vadeli işbirliği: Müşterilerinizle uzun vadeli ilişkiler kurmanız pek olası değildir. Amazon, kalıcı bir platform satıcısı kitlesi oluşturmaktan çok işletmelerin ürün satmasına yardımcı olmaya odaklanmıştır. İşletmenizi markalaştırmak, ürünlerinizi sergilemek ve müşterilerle bağlantı kurmak için birkaç fırsata hazır olun.
  • Kişiselleştirme eksikliği: Özelleştirme seçenekleri burada çok sınırlıdır. Markalaşma, kullanıcı ara yüzü, pazarlama ve diğer her şey açısından yaptığınız her şey Amazon’un kontrolü altında.
  • Ön yatırım: Amazon’un depolama ve nakliye gereksinimlerine uymak için tedarikçinin ürünlerini stokta bulundurmanız gerekir.
  • Karlılık, diğer yerine getirme yöntemlerinden daha düşüktür: Dropshipping, üretimi, depolamayı ve teslimatı azaltır. Böylece orada tasarruf edersiniz. Ancak bu, tedarikçinin tüm bu işleri sizin için yaptığı için daha büyük bir pay aldığı anlamına gelir. Toplu olarak satın almanın avantajı, inanılmaz derecede düşük bir fiyata 10.000 adet bir ürün satın alabilmeniz ve ardından büyük bir kar elde etmek için artırabilmenizdir. Teslim edilen mallar talep üzerine satılır ve işin çoğunu tedarikçi yapar, bu nedenle kar marjlarınız büyük ölçüde azalır. Bununla birlikte, yaptığınız tek şey bir e-ticaret sitesi işletmek ve pazarlamak olduğu için zaten bu kadar yüksek bir kar marjına ihtiyacınız yok.
  • Tanınabilir bir marka oluşturmak daha zor: Amazon’dan satın aldığınız diğer birçok ürün gibi, satıcının kim olduğunu bilmeme ihtimaliniz yüksek. Dropshipping, satıcının daha çok aracı olması nedeniyle satış için daha az kredi almasına benzer, ürün ve nakliye üzerinde fazla kontrolleri yoktur ve Dropshipping ürünleri genellikle tek beden herkese uyar, hadi başlayalım özel öğeler. Ayrıca, müşterilerinize teşekkür etmek için çoğu zaman bir pakete etiket veya logo yapıştıramazsınız ya da bir kutu eki fırlatamazsınız.
  • Kanunla başınız belaya girebilir: Tüm tedarikçiler kurallara göre oynamaz. Sizi AliExpress’teki tedarikçilerle buluşturan Oberlo gibi bir stoksuz satış sitesine gidebilir ve yüzlerce tedarikçinin bölgesel veya ulusal yasaları ihlal ettiğini görebilirsiniz. Ve genellikle yasadışı veya tehlikeli şeyler satmalarından değil, telif haklarını veya ticari markaları ihlal edenlerden bahsediyoruz. Dropshipper’ların Apple’ın sunduklarına çok benzeyen Apple Watch bantları sattıkları için kapandığını biliyordum. Ya da hafif kılıçlı oyuncaklar satan ve onları ışın kılıcı olarak satan bir stoksuz satış şirketi vardı, bu da Disney’in onlara bir durdurma ve vazgeçme mektubu göndermesine neden oldu. (Şaşırtıcı bir şekilde, “ışın kılıcı” kelimesini kullanmadığınız sürece onları satabilirsiniz.)
  • Sınırlı ürün ve tedarik zinciri kalite kontrolü: Evet, tedarikçilerinizden numune sipariş edebilirsiniz. Ancak genellikle ürünlerinizi kontrol etme derecenizdir. Bir ürün montaj hattından çıkarsa ve kusurluysa, ürüne bakıp müşterinize göndermemeye karar veremezsiniz. Ayrıca tedarik zincirinin her aşaması tedarikçinizin kontrolünde kalır. Saygın ve güvenilir bir tedarikçi bulmak bu sorunların çoğunu çözer, ancak nakliye maliyetleri, teslimat hızı, paketleme malzemeleri ve ürün kalitesi söz konusu olduğunda sınırlı kontrole sahip olduğunuzu unutmamalısınız.
  • Bu oldukça rekabetçi bir alandır: Neredeyse hiç peşin ödeme ücretiniz yok! Bununla birlikte, stoksuz satış gerçek bir çalışma gerektirir, çünkü satılan ürünlerin çoğu aynı zamanda yüzlerce kişi tarafından farklı benzer ve şirketlerde satılmaktadır. Sonuçta, tedarikçi sadece ürünleri taşımak istiyor, yani sizin için stoksuz satış yapıyorsa, muhtemelen birkaç başka şirket için stoksuz satış yapıyor demektir.
  • Bazı sağlayıcıların kesinlikle korkunç nakliye hızları vardır: Artılar bölümlerinde görebileceğiniz gibi, araştırmanızı tamamladığınızda ve doğru sağlayıcıları bulduğunuzda bu genellikle bir sorun değildir. Ancak, birçok tedarikçi hala Çin veya Hindistan’da bulunuyor ve ABD gibi yerlere teslimat 30-40 gün sürüyor. Bu kabul edilemez ve beklenen 2-5 gün teslimat dünyamızda siparişleri iptal etmek için bir reçetedir.

Başarılı Amazon Dropshipping için gerekenler

Bir e-ticaret platformu seçme

Shopify ve Amazon ortaklığı sayesinde artık Shopify aracılığıyla dünyanın en büyük pazarına ürünleri kolayca ve rahatça satabilirsiniz. Shopify mağazanıza bir Amazon ürünü ve sipariş takip uygulaması yükleyebilir ve ayrıca:

  • Ürün listelemeleri oluşturun ve bunları Amazon mağazanıza yükleyin.
  • Amazon’da hâlihazırda sunulan ürünler için tekliflerin oluşturulması ve yönetimi.
  • Amazon ürün listelemelerini Shopify hesabınızdan yönetin.

Amazon Satıcı Hesabı Oluşturun

Amazon’da satış yapmak öncelikle bir Amazon satıcı hesabı oluşturmanız gerekir. Oluşturmak için, sellercentral.amazon.com adresinde kaydolun. Adres ve vergi bilgilerinin yanı sıra diğer kimlik ve kredi kartı bilgileri gibi işletmeniz hakkında ayrıntılı bilgiler vermeniz istenecektir.

Seçilen mal kategorisi için onay alıyoruz (gerekirse)

Amazon, belirli ürün türlerini satmayı planlıyorsa, satıcıların onay almasını gerektirir. Moda, bakkal, müzik ve mücevher popüler kategorilerdir, ancak bir Amazon mağazası kurmadan önce onaylanmaları gerekir.

Amazon ile entegrasyon için bir uygulama yükleme

Shopify uygulama mağazasında uygun uygulamalardan birini seçin. Seçim yaparken uygulamanın ne tür bir hizmet sunabileceğine dikkat edin. Ayrıca, istediğiniz zaman uygulamayı kaldırabileceğinizi ve başka bir tane yükleyebileceğinizi de bilin.

Amazon Ürün Listeleme Oluşturma

Amazon entegrasyon uygulamasını yükledikten sonra stoksuz satış ürünleriniz Amazon mağazasına otomatik olarak yüklenmeyecektir. Öncelikle Shopify mağazanızdaki ürün listelemelerini Amazon mağazanızda barındırılan ürünlerle eşitlemeniz gerekir. Bundan sonra Amazon ürünlerinizi Shopify yöneticisinden yönetebileceksiniz. Ürünleri senkronize etmek için seçenekler şunlardır:

  • Amazon’da barındırılan ürünlerin bir listesini Shopify’a yükleyin.
  • Amazon’daki ürünleri Shopify mağazanızdaki ürünlere bağlayın.
  • Amazon mağazasına sonraki yüklemesi için Shopify mağazasında yeni bir ürün listeleme oluşturun.

Bu konuda tamamen yeniyseniz, AliExpress’ten yüksek talep ve düşük rekabet içeren ürünler alabileceğiniz Oberlo uygulamasını yüklediğinizden emin olun. Dropshipping ürünlerini doğrudan Oberlo’dan Shopify’a aktarabilir ve ardından bu listeleri Amazon’a yükleyebilirsiniz.

Not: Amazon’da stoksuz satış yapmaya yeni başlıyorsanız, büyük olasılıkla tüm ürünlerinizi vitrinde hemen listeleyemeyeceksiniz. Amazon, platformdaki satışları artmaya başlayana kadar bir satıcı için yeni ürün sayısını sınırlar.

Amazon satış kanalı ile envanter senkronizasyonu

Shopify, Shopify mağazanızdaki ürün kartında görüntülenen envanter bilgilerinize göre Amazon ürün listelemelerini otomatik olarak güncelleyebilir. Bu nedenle, yalnızca Shopify mağazasındaki envanteri takip etmeniz gerekir ve Amazon mağazasında bunlar otomatik olarak güncellenir.

Dropshipping İşine Nasıl Başlanır: Gerekli Adımlar

  • Dropshipping İşletmeniz için Karlı Bir Ürün Nişi Seçin
  • Dropship için özelleştirilmiş isteğe bağlı baskı ürünleri oluşturmak isteyip istemediğinize karar verin
  • Bir e-ticaret platformu seçin ve mağazanızı oluşturun
  • Doğrudan nakliye yapan bir tedarikçi seçin
  • Dropshipping için özel olarak tasarlanmış pazarlama ve reklam kampanyaları başlatın
  • İzinler ve vergiler gibi önemli şeyleri ele alın
  • Sitenizi sürekli optimize edin

Dropshipping İşletmeniz için Karlı Bir Ürün Nişi Seçin

Tüm başarılı dropshipper’ların sakladığı gizli bir tarif yok. Harika teslimat süreleri, sağlam kar marjları ile keyif alabilecekleri ve geçmişte başarılı olabilecekleri ürünleri bulmak için sadece adım attılar.

Dropshipping sizi bir aracı konumuna getirir. Bu, seçebileceğiniz ürünlerin büyük çoğunluğunun geçmişte satıldığı, şu anda satılmakta olduğu ve başkaları tarafından satılacağı anlamına gelir. Herkes eline geçmeden önce gizli bir buluşa rastlamayacaksın. Satıcılar kablosuz kulaklıklardan peruklara ve uçucu yağlara ve lüks deri çantalara kadar her şeyi satıyorlar.

Anahtar, bir “tek durak noktası” yaratmak değil, bunun yerine birkaç kullanışlı günlük ürünle benzersiz bir satış teklifi bulmaktır.

Bunun anlamı ne? İşte oraya ulaşmanıza yardımcı olacak birkaç adım:

  • Hayatınıza bakın ve sizi neyin ilgilendirdiğini veya neye ilgi duyabileceğinizi öğrenin. Örneğin, her Salı softbol oynarım, sinemaya gitmeyi severim ve hafta sonları bisiklete binerim ya da yürüyüşe çıkarım. Bunlar, incelemeye başlayabileceğim dört büyük kategori. Hepsinde Dropshipping için harika ürünler var.
  • Belirli bir pazara veya özel bir şeye daraltın. Bazen herhangi bir ilgi olup olmadığını görmek için onları kontrol etmeniz gerekir, ancak fikir, kamp yapmak gibi genel bir kategoriyi alıp özel ihtiyaçları olan bir gruba daraltmaktır. Örneğin, belki tatil yapan kadınlara satabilirim? Belki sadece su, giysi ve belki de tuvalet çantası koyacak bir yer gibi işlevselliğe ihtiyacı olan kadınlara şık yürüyüş çantaları satabilirim?
  • Bu tür materyalleri arayan biri olup olmadığını görmek için anahtar kelimeleri araştırın. Google Trends, Google Anahtar Kelime Planlayıcı ve diğer çeşitli arama motoru analiz araçlarına gidin ve nişinize uygun olabilecek anahtar kelimeleri test etmeye başlayın. Bu size rekabet ve bu anahtar kelimelerin ne kadar trafik aldığı hakkında bir fikir verir.
  • İnstagram, Facebook ve YouTube gibi yerlere göz atın. İnsanların bu tür insanlar için bu ürünler hakkında konuşup konuşmadığını görmek için.
  • Son olarak, fikrin karlı olduğundan emin olmak istiyoruz. Bu, o kategorideki yeni ürünler için işaretlemelerin nasıl göründüğünü görmek için Oberlo, Modalyst veya AliExpress gibi uygulamalara gittiğinizde gerçekleşir.

Dropshipping Mağazanız için özelleştirilmiş isteğe bağlı baskı ürünleri oluşturmak isteyip istemediğinize karar verin

Dropshipping dünyası, ürünlerinizi bulmanız için iki yol sunar:

  • Dropshipping Standardı: Önceden tasarlanmış ve üretilmiş ürünlerle, müşterilerinize satılmaya ve sevk edilmeye hazır.
  • Talep Üzerine Baskı: Belirli tasarımlar oluşturduğunuz ve bir müşteri sipariş verdikten sonra bunları ürünlere yazdırdığınız bir kurulum. İsteğe bağlı baskı sağlayıcısı daha sonra öğeyi de gönderir.

Bu yöntemin avantajları ve dezavantajları vardır, ancak genel olarak isteğe bağlı stoksuz satış, markanızı diğerlerinden ayırmanıza, tamamen benzersiz ürünler oluşturmanıza ve aynı zamanda mallarınızı depolama veya gönderme ihtiyacını ortadan kaldırmanıza olanak tanır. Bununla birlikte, bir tasarım oluşturmanız gerektiğinden, bu aynı zamanda ekstra çalışma gerektirir.

Printful ve diğer isteğe bağlı baskı platformları, aşağıdakiler gibi çeşitli ürün türleri için tasarımlar yüklemenize olanak tanır:

  • Çamaşırlar
  • Çantalar
  • Telefon dolapları
  • Takı
  • Anahtarlık
  • Ayakkabı
  • Yastıklar ve battaniyeler
  • Kahve kupaları
  • Evcil hayvanlar için ürünler
  • Tuval üzerine posterler ve baskılar

Bir E-Ticaret Platformu Seçin ve Mağazanızı Oluşturun

E-ticaret sitesi veya platformu oluşturmak sizlere; ürünlerinizi daha hızlı ve tüketiciye ulaştırma fırsatı sağlar. Bu platformlar, ürün sayfaları oluşturmak, satışlarınız için ödeme toplamak ve hatta sosyal reklamcılık ve e-posta pazarlaması gibi pazarlama görevlerini gerçekleştirmek için özellikler sunar.

Bu nedenle, bir dropshipper olarak ürünlerinizi satmanın ana yolu bu olduğundan bir e-ticaret platformu kurmak önemlidir.

Dropshipping için Çalışan Diğer E-Ticaret Platformları

  • Wix: Dropshipping için Shopify kadar kolay ama promosyon araçları kadar değil.
  • Bigcommerce: Dropshipping, Spocket ve Printful’un ana Dropshipping uygulaması için harika bir arayüz sunar, bu nedenle güvenilir ancak Shopify’a kıyasla sınırlıdır.
  • WooCommerce: Hemen hemen her Dropshipping uygulamasıyla entegre olabilirsiniz, ancak WooCommerce, WordPress tarafından desteklenmektedir ve ileri düzeyde teknik bilgi gerektirir.
  • Magento: Sitenin tam kontrolünü aldığınız WooCommerce’e benzer, ancak genellikle teknik bilgi gereklidir.
  • OpenCart: Biraz teknik bilgi gerektirir ve iyi bir AliExpress’e sahiptir.

Shopify Neden Dropshipping İçin En İyisidir?

  • Çeşitli sektörler için hazır şablonlar sunarak dakikalar içinde profesyonel görünümlü bir çevrimiçi mağaza oluşturmanıza olanak tanır.
  • Ödeme işlemleri ücretsizdir (kredi kartı işlem ücretleri dışında) ve doğrudan platforma entegre edilmiştir.
  • Shopify, Oberlo ve Printful gibi çok çeşitli stoksuz satış ve isteğe bağlı baskı uygulamalarıyla entegre olur.
  • Shopify, Microsoft Arama Ağı, Google Arama, Facebook, Snapchat ve daha fazlası gibi yerlerde reklam yayınlamak için mükemmel reklam araçlarına sahiptir. Reklam, stoksuz satış satışlarını artırmanın ana yoludur ve başka hiçbir platformda bu kadar çok reklam fırsatı yoktur.
  • Drop Shipping ürünlerinizi eBay ve Amazon gibi yerlerde satmaya başlayabilirsiniz.
  • Neredeyse anında bir Facebook mağazası oluşturmanıza izin veriyorlar, bu da stoksuz satış için harika.
  • Shopify, stoksuz satış iadeleri için çeşitli otomasyonlara sahiptir, müşteriler e-posta pazarlama iş akışlarını ve terk edilmiş alışveriş sepeti e-postalarını sever.

Dropshipping sırasında nakliye ve vergi ödemem gerekir mi?

Büyük ihtimalle vergiler. Eyalet, ilçe, şehir, ülke veya yaşadığınız yerdeki yerel yasalar hakkında bilgi edinin. Çoğu durumda, evinizin veya ofisinizin bulunduğu belediyeye vergi ödemeniz gerekir.

Teslimat, tedarikçinize bağlıdır. Tecrübelerime göre, çoğu damla nakliye ürünü için bir çeşit nakliye ücreti var. Avantaj elde etmek için en ucuz ve en hızlı nakliyeyi almaya çalışın. Tedarikçiniz nakliye ücreti alıyorsa, maliyeti kendiniz mi ödemeniz gerektiğini yoksa müşterilerinize mi aktarmanız gerektiğini öğrenin.

 

Son Eklenen İçerikler ;

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir