trendyol-mağaza-açma

Trendyol’da Mağaza Nasıl Açılır?

Trendyol’da Mağaza Nasıl Açılır?

Son dönemlerin en fazla müşteri ağına sahip olan bir alışveriş platformu Trendyol, her geçen gün müşteri sayısını arttırmaya devam ediyor. Türkiye’nin en popüler Pazar yeri haline gelen Trendyol’da ürün satışı yapmanız mümkün. Bu platformda ürünlerinizi satışa sunmak için başvuru yapabilirsiniz. Satışlarınızı arttırmanın en etkili yollarından biri olan Trendyol’da Mağaza Açma işlemi ile sizde gelirinizi büyük ölçüde arttırabilirsiniz.

Trendyol’da “satıcı” olmak ve ürünlerinizi müşterilerin beğenisine sunmak için gerekli olan bazı belgeler bulunuyor. Bu belgeleri eksiksiz bir şekilde hazırlayarak, ilgili yerlere başvurunuzu yapabilirsiniz. Başvurunuzu yaptıktan sonraki süreçte, başvurunuz incelenir ve satıcı unvanı için uygun olup olmadığınız araştırılır. Bu araştırma sonucunda başvurunuzun olumlu yönde olması durumunda, Trendyol’da ürünlerinizi satışa çıkarabilirsiniz. Trendyolda Satış Yapmak oldukça basit ve hızlıdır.

Trendyol Mağazası Nedir?

Bireysel ve kurumsal E-Ticaret girişimcileri ile fiziksel mağaza sahipleri Trendyol mağaza sistemini kullanarak ürünlerini online olarak satabilirler. Online satış yapmak istiyorsanız bu platform üzerinde bir mağaza kurmanız yeterlidir. Trendyol, 35 milyondan fazla müşterinin sürekli alışveriş yaptığı popüler bir sitedir. Sonuç olarak Trendyol mağazası, ürünlerinizi çok sayıda kişiye ulaştırmanızı sağlayan dijital bir hizmet olarak düşünülebilir. Sizde daha geniş kitlelere ulaşmak ve ürün satışınızı arttırmak için en büyük alışveriş platformu olan Trendyol’u tercih edebilirsiniz.

Trendyol’da kimler mağaza açabilir?

Tüm E-Ticaret girişimcileri Trendyol’a katılabilir, ancak iş kurmak için yasal koşulları sağlamanız gerekir. İnternetten satış yapmak ticari bir faaliyet olduğu için kayıt altına alınmalı ve ilgili vergiler ödenmelidir. Sonuç olarak Trendyol mağazası açmak için anonim şirket, limited şirket veya şahıs şirketi sahibi olmanız gerekir. Bu bilgiler ile Trendyol’da firma oluşumu ile vergi mükellefi olarak bayi kaydı yapabilirsiniz. MERSİS numarası ve KEP adresi gibi gereksinimleri sadece bir şirket olduğunuz zaman karşılayabilirsiniz. Sonuç olarak, bireysel kullanıcılar bir mağaza açamaz. Bir şahıs şirketi kurmak, bireysel olarak E-Ticaret yapmak için en iyi seçenektir.

Neden Bir Trendyol Mağazası Açmalısınız?

Trendyol’da mağaza açmak size geniş bir müşteri kitlesi sağlayacaktır. E-Ticaret sitesine ihtiyaç duymadan online satış yapabilmek için Trendyol mağazası kurabilirsiniz. Fakat bir E-Ticaret siteniz varsa, mağaza kurma ve satış yapma süreci çok daha kolay olacaktır. Trendyol’un satıcılara sunmuş olduğu en avantajlı durum, geniş müşteri kitlesine sahip olmaktır.

Trendyol’da Mağaza Nasıl Açılır?

Trendyol Nedir?

2010 yılında kurularak hızlı bir şekilde büyüyen ve geniş bir kullanıcı kitlesine ulaşan Trendyol, 1.1 milyon bireysel satıcı ve 345 milyon ürün ile alıcılara hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye’nin en geniş alıcı ve satıcı ağına sahip olan bir pazaryeri olan Trendyol, alıcıların ve satıcıların buluştuğu bir e-ticaret platformudur.

E-ticaret girişimcilerinin, bireysel mağazaların, kurumsal mağazaların ve fiziksel mağazaların ürünlerini online olarak satmalarına olanak sağlayan bir platform olan Trendyol, 37 milyonu aşkın müşteri ağı ile en güvenilir e-ticaret merkezi oldu. Trendyol’un bu kadar gelişmesi ve popüler olmasıyla birlikte sisteme olan gerek alıcı gerek ise de satıcı talepleri büyük oranda artış gösterdi. Hala artmaya devam eden bu oran ile Trendyol her an satıcı ağını genişletmeye devam ediyor.

Trendyol’da Satıcı Olmak için Gerekli Aşamalar

  • Trendyol bünyesinde satıcı olmak için “Partner Trendyol” sistemine başvuru yapabilirsiniz.
  • Sisteme giriş yaptıktan sonra “Trendyol’da Satıcı Olun” butonunu seçin.
  • Bu başvuru formunda yer alan pazaryeri işaretine tıklayın.
  • Ad, soyad, e-posta adresi, telefon, TC kimlik numarası, il, ilçe ve şirket türü gibi bilgileri girin.
  • Bütün gerekli olan işlemleri yaptıktan sonra “Devam et” butonu ile işleme devam edin. Sonrasında şirketiniz ile ilgili olan bilgileri detaylı olarak girin.
  • Şirket kurma işleminizi tamamladıktan sonra Trendyol’da satıcı kimliğine sahip olmak için başvuru yapmanız gerekir. Bu başvuruda sizden istenen gerekli belgeleri eksiksiz bir şekilde tamamlayarak, Trendyol’un yetkili birimlerine göndermeniz yeterlidir.

Başvurunuzu yaptıktan 1-7 iş günü içerisinde Trendyol’da satıcı mağazanızı açarak ürünlerinizi satışa çıkarabilirsiniz.

Trendyol Mağaza Açmak İçin Gerekli Belgeler

  • Ad – Soyad
  • E-posta Adresi
  • Cep Telefonu
  • Şirket Türü
  • Satış Yapacağınız Ürün Kategorisi
  • T.C Kimlik Numarası veya Vergi Numarası ( Şahıs şirketleri için T.C Kimlik numarası, Anonim ve Limited şirketleri için Vergi Numarası)
  • İl ve İlçe Bilgisi

Gerekli alanları doldurarak Trendyol Mağaza Açma başvuru işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Başvurunuzu tamamlamanız halinde Trendyol’un ilgili yetkilileri başvurunuzu inceleyerek, olumlu veya olumsuz bir şekilde tarafınıza dönüş yapılır. Başvurunuzu olumlu yönde olması durumunda Trendyol tarafından, size  toplantı daveti gelir. Bu toplantıda sizden , imza sirküleri, faaliyet belgesi, ticaret sicil gazetesi ve vergi levhası gibi belgeler istenir. Bu belgeleri gerekli yerlere ulaştırmanız ile başvurunuz değerlendirmeye alınır.

Trendyol’a yaptığınız mağaza açma başvuru işleminin onaylanması halinde ürünlerinizi Trendyol bünyesinde istediğiniz fiyat ile satışa sunabilirsiniz.

Trendyol’da Mağaza Açmak Ücretli mi?

Trendyol’da mağaza açarak ürünlerini satışa çıkarmak isteyen satıcılar, herhangi bir ücrete tabi tutulmadan Trendyol bünyesinde mağaza açabilir. Trendyol’da tamamen ücretsiz olan mağaza açma işlemi için öncelikle mağaza açma başvurusu yapmanız ardından ise gerekli olan belgeleri Trendyol’un ilgili birimlerine iletmeniz gerekmektedir.

Trendyol’da Ürün Nasıl Satılır?

Trendyol üzerinden ürün satışı yapmak için ilk şart şirket kurmaktır. Kendinize ait bir şirket kurmak için bir muhasebeci veya mali müşavirden yardım almanız gerekir. Yardım alacağınız bu kişiler, şirket kurulum aşamasında ve daha sonra size gerekli olan bilgileri detaylı bir şekilde vermektedir.

Satıcı ve alıcı ağı en geniş Pazar yeri olan Trendyol ile sizde ürünlerinizi kolayca satışa çıkarabilirsiniz.

Trendyol’da Satış Yapmanın Püf Noktaları

Eksiksiz Ürün Bilgisi

Satışını yapacağınız ürün adının eksiksiz ve doğru bir şekilde yazılması oldukça önem taşır. Ürün adını, ürün açıklaması, detaylı ve net görsel gibi bilgilerin de eksiksiz olarak girilmesi, müşterilerin ürün satın almasını etkileyen en önemli faktörlerden biridir.

Güçlü Stok

Markanızın çok satan ürünleri için yüksek miktarda stok belirlemenizde fayda var. Bu durumda doğru stok yönetimi de oldukça önemlidir. Elinizde bulunmayan ürünlerin satışını kapatabilir veya tükendi olarak belirtebilirsiniz. Düzenli stok kontrolleri ile ürün tedarik edememe gibi durumların önüne kolayca geçebilirsiniz.

Dikkat Çekici Sunum

Ürünlerinizin satışını arttırmanın en önemli bir diğer yolu da ürünlerinizi dikkat çekici sunumlar ile müşterilerin beğenisine sunmaktır. Ürünlerinize uygun konseptler seçerek, ürünlerinizi daha hoş ve daha canlı gösterecek şekilde sunabilirsiniz.

Müşteriler, bir ürünü alırken en çok ürünün nasıl göründüğüne bakar. Ürünün canlı ve şık bir şekilde sunulması, ürün satışlarını büyük ölçüde etkiler. Bu nedenle marka ürününüzün sunum şekli çok önemlidir.

SEO Dostu Ürün Başlıkları 

Trendyol’da nasıl satış yapılır diye düşünüyorsanız, aylık 30 milyonu aşan tekil ziyaretçisinin büyük bir kısmını Google’dan alan Trendyol’da ürünlerinizin rakiplerinizin üzerinde görünmesi için SEO dostu başlıklar oluşturmalısınız. Örneğin, bir Macbook M1 satın almak isteyen biri, “M1”, “Macbook M1” ve “Macbook Air M1” gibi terimleri kullanarak bir Google araması yapacaktır. Ürününüzle ilgili en çok aranan kelimelerle bağlantılı başlıklar tasarlarsanız, ürünlerinize daha fazla ziyaretçi çekebileceksiniz.

Orijinal ve SEO dostu ürün açıklamaları

Trendyol satışları için verilebilecek bir diğer tavsiye, özgün ve SEO dostu bir ürün açıklaması üretmektir. Önemli platformda başarılı olamayan satıcıların en sık yaptığı hatalardan biri, diğer satıcıların açıklamalarıyla aynı ürün açıklamaları oluşturmak için kopyala-yapıştır mantığı kullanmaktır. Ürününüzün Google’da daha üst sıralarda yer almasını istiyorsanız uzun, detaylı ve SEO uyumlu açıklamalar girmelisiniz.

Orijinal ve yeterli görsel kullanımı

Yeterli ve özgün görsellerin kullanılması Trendyol ürünlerini pazarlamak isteyen bireylerin dikkat etmesi gereken bir husustur. İmkanınız varsa ürününüzün profesyonel fotoğraflarını çekmelisiniz. Ayrıca ürün oluşturma bölümünün ürün fotoğrafları alanında da ürününüzün her açıdan fotoğraflarını yayınlamalısınız.

İndirim ve Kampanyalar

Ürün satışı arttırmanın belki de en etkili yöntemi olan indirim ve kampanyalar, birçok alıcının ilgisini çeker. Alıcılara avantajlı fiyatlar sunarak onlara özel indirim ve kampanyalar yapmanız, ürün satışınızı büyük oranda arttırır. Ayrı olarak Trendyol’un sunmuş olduğu kampanyalara da katılım sağlayabilirsiniz.

Facebook Reklamları

Trendyol ekipleriyle çalışmak, Facebook ve Instagram reklamları oluşturmanıza olanak tanır. İşletmenizi ziyaret eden veya sepetine ürün bırakan kullanıcıları hedefleyerek bu yöntemi kullanarak bir sosyal medya reklamı oluşturabilirsiniz. Reklamları dağıtmanın otomatik bir yolu yoktur; yine de Trendyol ile iş birliği yaparak reklam yayınına başlayabilirsiniz. Bu kampanya türünde reklam verebilmek için minimum 6000 TL + KDV bütçesi gerekmektedir. Fakat Trendyol bu tür çalışmalarda belirli bir satış garantisi vermemektedir.

Trendyol’da reklamlar

Bu reklam biçimi, Trendyol’un listeleme, öneri ve özel bölümlerinde ürünlerinizi daha üst sıralara çıkarmanıza yardımcı olabilir. Günlük reklam bütçesi minimum 20 TL olarak belirlenebilir. Ürünleriniz Trendyol’da listelendiğinde daha görünür olacaktır. Fakat Trendyol ise bu tür bir reklamın satışla sonuçlanacağını garanti etmez.

Ürün Reklamı

Sosyal medya platformlarında ve web sitenizde Trendyol Mağaza linkinizi paylaşarak markanızın reklamını yapabilirsiniz. Trendyol bünyesinde bir ürünün birçok satıcısı olduğundan dolayı rekabet, oldukça fazladır. Bu nedenle kendi ürününüzü öne çıkarmanız gerekir. Kendi ürününüzü öne çıkarmak için en etkili yöntem ise ürünlerinizin reklamı yapmaktır. Çeşitli platformlar üzerinden markanızın ve ürününüzün tanıtımını yaparak satışlarınızı büyük ölçüde arttırabilirsiniz.

Müşteri yorumlarını görmezden gelmeyin

Alışveriş yapan kullanıcılar, bir ürünü satın almadan önce, , ürünü satın alan ve kullananların yorumlarını dikkate alırlar. Trendyol Mağazanızda sattığınız ürünlerle ilgili olumsuz geri bildirim almamak için kargo, stok durumunu kontrol etmeniz ve kaliteli ürünler satmanız oldukça önemlidir. Ürünlerinizin satışını arttırmanın en etkili yöntemlerinden biri olan Müşteri yorumlarını, düzenli olarak kontrol ederek, olumsuz geri dönüşleri düzeltmeniz gerekir

Sosyal medya reklamları

Markanızı ve ürünlerinizi tanıtmak için sosyal medya profillerinizde Trendyol mağaza sayfanızda ürünle ilgili materyalleri paylaşın. Ayrıca bu ağların reklam araçlarını kullanarak marka ve ürün bilinirliğini artıracak reklamlar oluşturabilir, mağaza sayfanıza da yönlendirebilirsiniz. Bunlara ek olarak influencer reklamlarını da analiz edebilirsiniz.

Google Reklamları

Google arama sorgularına cevap veren Reklam kampanyaları oluşturarak SEO çalışmalarına ek olarak işletmenizdeki ürünleri sergileyebilirsiniz. Bu kampanyalarla, Trendyol mağaza sayfanıza yönlendirme bağlantıları sağlayarak ziyaretçileri Trendyol mağaza sayfanıza çekmek için reklamları kullanabilirsiniz.

Doğru Fiyatlandırma

Ürününüzün satışını yaparken, Pazar araştırması yaparak ürününüze bir fiyat belirlemeniz gerekir. Yaptığınız rakip analizi sonucunda, ürününüzün fiyatı ile ilgili aklınızda bir fiyat oluşur. Belirlemiş olduğunuz bu fiyatları düzenli şekilde kontrol etmeniz gerekir. Ayrı olarak, ürününüzün fiyatında değişiklik yapmanız gerekebilir, bunun için piyasa analizini de düzenli olarak yapmanız şarttır.

Tüketiciler son yıllarda daha bilinçli hale geldi. Arzu ettikleri şeyler için piyasa fiyatlarından tamamen haberdardırlar. Buna dikkat etmek, satmak istediğiniz ürünün piyasada ne kadara satıldığına bakarak fiyatlandırmayı belirlemenize yardımcı olabilir. En kabul edilebilir fiyatlandırmayı belirlerken, ürünü toptancınızdan makul bir fiyata almanız gerektiğini unutmayın.

Influencer Reklamları

Trendyol’un influencer ağını kullanarak sosyal medya ünlülerine ürünlerinizin reklamını yaptırabilirsiniz. Bu tür bir çalışma için minimum 6000 TL + KDV bütçesi gerekmektedir. Trendyol, reklamlarınızı sizin adınıza dağıtacak influencerları seçer. 25000 TL + KDV bütçe ile reklam vermeye başlarsanız, ürün reklamı yayınlama, reklamı yayınlanmadan değerlendirme, yayınlayacak influencerlar arasından seçim yapma hakkınız da vardır. Fakat Trendyol bu tür çalışmalarda belirli bir satış garantisi vermemektedir.

Trendyol’da Satış Yapmanın Avantajları

Trendyol’da satış yapmak isteyen kişiler ve markalar, ilk olarak Trendyol’un satıcılara sunduğu avantajları ve dezavantajları araştırarak ona göre bir yol izlemektedir.

Trendyol’da ürün satışı yapmanın birçok avantajı bulunduğu için binlerce farklı marka, ürünlerini Trendyol bünyesinde satışa çıkarmaktadır.

Trendyol’da satış yapmanın avantajları nelerdir?

  • En fazla kullanılan pazaryeri platformu olması.
  • Trendyol’un hem alıcıların hem de satıcıların hakkını koruması.
  • Geniş müşteri ağı sayesinde markaların daha geniş kitlelere ulaşmasını sağlamak.
  • Trendyol’da satış yapan firmaların rakipleri ile kolayca rekabet etmeleri.
  •  Trendyol ile marka bilinirliğini arttırmak.
  •  Trendyol’un geniş müşteri kitlesine sahip olması.
  • Trendyol’un müşterilerine sunmuş olduğu kampanya ve indirimler ile işletmelerin ürün satışını arttırması.
  •  Markaların, trendyol sayesinde ürünlerine reklam vererek ön plana çıkması.
  • Trendyol’un satıcılara tanımış olduğu haklar.
  • Trendyol tarafından gerek müşterilere gerek ise de satıcılara verilen güven.
  • Trendyol tarafından müşterilerin kullanımına sunulan kuponlar ile markaların satışını arttırması.

Trendyol’da ürün satışı yapmanın daha birçok farklı avantajı bulunmaktadır. Sizde satıcılarına birbirinden özel avantajlar sunan Trendyol’un renkli dünyasına katılarak, ürünlerinizin daha geniş kitlelere ulaşmasını sağlayabilirsiniz.

Trendyol’da Satış Yapmanın Dezavantajları

Trendyol’da satış yapmanın birçok avantajın olduğu gibi, dezavantajları da bulunmaktadır.

Trendyol’da satış yapmanın dezavantajları nelerdir?

  • Trendyol’da satış yapan işletmeler, birbiriyle rekabet içerisindedir.
  • Trendyol bünyesinde satış yapan markalar, komisyon oranları ile ödeme yapmaktadır.
  • Trendyol’da aynı ürün birçok farklı satıcı tarafından satışa sunulduğu için sizin ürününüzün ön plana çıkması biraz zor olabilir.

Trendyol’da satış yapmak için, yukarıda belirtilen avantajları ve dezavantajları göz önüne alarak fikir sahibi olabilir ve satış yapıp yapmayacağınız yönünde daha kolay karar verebilirsiniz.

E-Ticaret ile Trendyol üzerinden yapılan satışın farkı nedir?

Trendyol mağazası açmanın ve E-Ticaret sitesi kurmanın seçenekleri düşünülenden çok daha farklı. Elbette her iki seçeneğin de kendine göre avantajları ve dezavantajları vardır. Trendyol, E-Ticaret sitesi zorunluluğunu ortadan kaldırarak online satış yapmanızı sağlar. Ancak bu, uzun vadede şirketiniz için en iyi seçenek olmayabilir. İş hayatına yeni başlıyorsanız Trendyol’un gücünden hemen faydalanabilirsiniz. Ancak daha prestijli bir marka oluşturmak ve uzun vadede daha fazla para kazanmak istiyorsanız kendi E-Ticaret sitenizi kurmanız gerekir.

E-Ticaret sitesi

Bir E-Ticaret sitesi üzerinden satış yapmanın en önemli faydası, şirketinizin marka değerini arttırmasıdır. Firmanızın adının yer aldığı bir E-Ticaret sitesi, kurumsal yapınızı güçlendirir ve itibarınızı artırır. Bu, müşterilerinizin size olan inancı üzerinde olumlu bir etkiye sahiptir. E-ticaret sitenizin tüketiciyi elde tutma oranı önemli ölçüde daha yüksek olacaktır. Komisyon kesintileri bir diğer önemli faktördür. Şirketiniz için bir e-ticaret sitesi kurarsanız, satışlardan komisyon ödemek zorunda kalmazsınız. Ödeme altyapısı ve sanal POS hizmeti veren kuruluşlara cüzi ücretler ödeyerek tamamen kesintisiz satış yapabilir ve kazancınızı artırabilirsiniz. E-Ticaret siteniz varsa dijital pazarlama ve reklam yöntemlerinden daha iyi sonuçlar alırsınız. Ayrıca bir pazaryerinde mağazanızın reklamını yaptığınızda, tüketiciler markanız yerine pazaryerinin adını arar. Fakat kendi E-Ticaret sitenize reklam verirseniz, marka bilinirliğini arttırırken aynı zamanda satış da sağlamış olursunuz.

Trendyol üzerinden satış yapmak

Trendyol’da satış yapmanın en önemli avantajı, muazzam sayıda potansiyel müşteridir. Aynı müşteri kitlesine hizmet vermek, Trendyol’da milyonlarca kullanıcısı olan bir mağaza açmayı içerir. Sonuç olarak, daha büyük bir kitleye ulaşabilir ve daha fazla ürün satabilirsiniz. Ancak bu aşamada bazı konularda E-Ticaret sitesine göre dezavantajlı durumdasınız. Daha fazla satış yapsanız bile Trendyol’un çok yüksek seviyelere ulaşabilen komisyon oranları kâr oranınızı sınırlar. Ürün bedeli ve kargo ücreti göz önüne alındığında, elde ettiğiniz kazancın önemli bir kısmını Trendyol ile paylaşırsınız. Yani aslında Trendyol bir yandan alıcı güvenini oluşturur ama diğer yandan markanızı arka plana atar. Müşteriler sizden çok Trendyol’dan alışveriş yaptıklarına inanır. Sonuç olarak size değil Trendyol’a olan inançları artar. Pazaryerlerindeki müşteriler çoğunlukla ürünlerle ilgilenir ve nadiren mağaza adlarına bakarlar.

Vergi Süreci

Trendyol’da satıcı olmak ve mağaza açmak için vergi mükellefi olmanız gerekmektedir. Vergi mükellefi olmak için kurduğunuz şirketin adına mağaza açarak, yaptığınız satışlar için fatura kesebilirsiniz. Kestiğiniz bu faturalar, ne kadar gelir elde ettiğinizi gösterir. Bu durumda da vergilendirme geliriniz üzerinden yapılır.

Fatura Süreci

Trendyol’da açmış olduğunuz mağazanızdaki ürün satışları için fatura sürecini satıcı paneli ile yönetmeniz mümkün. Düzenlenmiş olan e-fatura içerisinde, sipariş numarası, fatura adresi, alıcı bilgileri ve satış tutarı gibi bilgilerin mutlaka yer alması gerekir. Ürünlerin teslim edileceği adres ile fatura adresinin farklı olduğu durumlarda ise fatura, fatura adresi için belirtilen konuma gönderilmelidir.

Teslim edilecek olan kargo paketi içerisinde fatura veya sevk irsaliyesinin olması şarttır. Bu belge detaylarının, üçüncü kişiler tarafından okunmaması için belge, kutu içerisine koyulmalıdır.

Trendyol Komisyon Oranları

Trendyol’un, satış yapan satıcılarından aldığı komisyon için belirli bir oran yoktur. Her kategori için farklı olan komisyon aralıkları bulunuyor. Alt kategoriler ve ürün çeşitlerine göre de değişiklik gösteren komisyon oranları, tamamen belirsizdir. Ürün için kesilen komisyon, ürünün o anki fiyatı üzerinden yapılır.

Trendyol, komisyonları haftada bir olacak şekilde keserek tarafınıza fatura eder. Her komisyon ödeme döneminde, toplam komisyon tutarı son 7 gün içerisinde yaptığınız ürün satışları üzerinden hesaplanır. Ürün iptali konusunda ise iptal işlemi müşteri tarafından gerçekleştiyse ve ücret iadesi yapıldıysa, ürün için kesilen komisyon da tarafınıza iade edilir.

Ürün Kategorilerine göre Komisyon Oranları

Aksesuar Kategorisi

%5 – %18 – %25 – %30

Çocuk Kategorisi

%12 – %15 – %18

Spor Kategorisi

%12 – %15 – %20

Elektronik Kategorisi

%5 – %6 – %7 – %8 – %9 – %10 – %11 – %12 – %14 – %15 – %18 – %20 – %25 – %30

Giyim Kategorisi

%25 – %30

Kozmetik Kategorisi

%15 – %20

Süpermarket Kategorisi

%15 – %17 – %20

Ev & Yaşam Kategorisi

%10 – %15 – %16 – %17 – %20 – %21 – %25 – %30

Yukarıda belirtilen komisyon oranları, ürünlere göre değişiklik gösterse de aşağı yukarı belirtilen rakamlarda alınır. Sizde Trendyol’da satış yapmadan önce , satışını yapacağınız ürünün komisyonunu öğrenerek buna göre bir yol izleyebilirsiniz.

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir